Τι είναι το Πρόγραμμα “AHEAD”;

Tο AHEAD μοιράζεται με το ευρύ κοινό τις συναρπαστικές επιστημονικές ανακαλύψεις του ερευνητικού τομέα της Αστροφυσικής Υψηλών Ενεργειών

Το πρόγραμμα AHEAD (Activities in High Energy Astrophysics) είναι έργο που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του Horizon2020 (πρόσβαση σε εγκαταστάσεις μεγάλης κλίμακας). Λειτουργεί υπό την αιγίδα του IAPS / INAF  που εδρεύει στη Ρώμη και περιλαμβάνει τα περισσότερα πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα στην Ευρώπη που ασχολούνται με την Αστροφυσική Υψηλών Ενεργειών. Στόχος του εν λόγω έργου είναι να συνδυάσει τις προσπάθειες όλων αυτών των Ινστιτούτων στην ανάλυση δεδομένων ακτίνων Χ και να διευκολύνει την πρόσβαση σε υποδομές σε ολόκληρη την Ευρώπη. Στο πλαίσιο της διάχυσης της επιστήμης, το AHEAD, μοιράζεται με το ευρύ κοινό τις συναρπαστικές επιστημονικές ανακαλύψεις του ερευνητικού τομέα που υπηρετεί. Το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών είναι ενεργό μέλος αυτής της προσπάθειας, συμμετέχοντας στο εν λόγω πρόγραμμα τα τελευταία τρία χρόνια.

Ενδιαφέροντα βίντεο και εικονική πραγματικότητα και στα Ελληνικά!

Το AHEAD στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης… Facebook  και Twitter